Refleksjon…

Hadde møte med internasjonal koordinator og instituttleiiar i dag, då las vi gjennom nokre refleksjonsnotat av studentar som har vore nedover tidlegare. Kjennar eg grur meg til at eg sjølv skal oppleve det dei skriv om. Pasientar i store smerter gjennomførar smertefulle prosedyrar utan smertestillande, men dei klagar ikkje sjølv om ein ser at dei har vondt. Kor annleis alt er frå slik det er her heime, både når det kjem til skader/sjukdommar (skuddskader, krokodillebitt, brannskader, malaria, tuberkulose…) og mangel på ressursar og hjelpemiddel. At pasientar blir sjuke og døyr fordi ein ikkje har det som trengs for å forebygge og behandle dei, men hadde det vore i Norge hadde dei kunna overlevd og blitt friske…

… det sett tankeprosessen i gang, og sjølv om eg trur eg er forberedt på det eg kjem til å møte, så veit eg at når eg står oppi det sjølv så er eg ikkje forberedt i det heile tatt.

– Marthe

3 thoughts on “Refleksjon…

  1. Sonja

    Blir nok mange sterke møter med en verden som er svært ulik den du kommer fra, minner og opplevelser som du kommer til å ha med deg resten av livet. Å forberede seg mentalt på slike møter er nok ikke mulig. Blir uten tvil mange spennende opplevelser, og jeg gleder meg til å følge med! 🙂

Legg att eit svar

