Old Biscuit Mill & Table Mountain

En fantastisk dag!

Har vore på Old Biscuit Mill – Neighbourgoods market, i dag. Det var heilt herlig, og fantastisk atmosfære. Masse boder som hadde smaksprøvar òg solgt mat og drikke. Masse godt å velge i, og det smakte fantastisk. Etter markedet stengte reiste vi til Table Mountain. Kjempe fint utsikt over alt.

The Old Biscuit Mill
The Old Biscuit Mill
...
...
...
Fann ut då eg såg på bilda mine, at det nesten berre er bilder av dessertar... rart ditta.
Fann ut då eg såg på bilda mine, at det nesten berre er bilder av dessertar… rart ditta.
...
...
...
...
...
Skal du til Cape Town, så ta turen hit laurdagen! Du kjem ikkje til å angre på det.
...
Utsikt frå toppen av Table Mountain.
...
Sterk vind utpå kantane.
Sharing is caring
Sharing is caring
En Dassie som hilsar på skoa mine.
En Dassie som hilsar på skoa mine.

– Marthe

Legg att eit svar

