Cape of Good Hope

Ja, då nærmar heile Afrikaturen seg slutten. I morgon snur vi snuten heimatt og reiser ut på ettermiddagen. Veldig rart å skulle reise heim, men gler meg veldig! Har vore tre veldig innhaldsrike månadar, og veldig ulike dagar iløpet av tida. Ville ikkje vore foruten noko av det, så får du sjansen nokon gong til å ta ein slik tur gjennom studiet – så ikkje nøl. Det er så verdt det! Lovar.

I dag så har eg våre på turisttur og sett bla. Cape of Good Hope, Cape Point og pingvinstranda. Vi vart henta og kjørt ei fin runde og sett meir at Cape Town enn til no.

Me and the penguins.
Me and the penguins.
Fine.
Ut å fange mat. På stranda låg det fleire større ungar, som andre fedre var barnevakt for medan desse var å henta mat.
Då vi kjørte over fjellet på veg til Cape Point og det, så snakka vi om dyr. Vi såg ein yellow bokk av no slag,  så sa guiden at her og va Zabraer. Det hadde han berre sett to gangar her opp på  sikkert dei hundre turane han hadde kjørt. Sånn 15 sekund etterpå så såg eg Zebra! Så då måtte vi rygge for å sjå at det ikkje hadde vore innbilning.
Då vi kjørte over fjellet på veg til Cape Point og det, så snakka vi om dyr. Vi såg ein yellow bokk av no slag, så sa guiden at her òg va Zabra. Det hadde han berre sett to gangar her oppe, på sikkert dei hundre turane han hadde kjørt. Sånn 15 sekund etterpå så såg eg Zebra! Så då måtte vi rygge for å sjå at det ikkje hadde vore innbilning.
Cape of Good Hope, som først heite Cape of Storms.
Cape of Good Hope, som først heite Cape of Storms.
Bølgene var så imponerande her ute. Så store og sterke. Ikkje rart det heite Cape of Storms før.
Bølgene var så imponerande her ute. Så store og sterke. Ikkje rart det heite Cape of Storms før.
En fin fugl på veg opp til fyret på Cape Point.
En fin fugl på veg opp til fyret på Cape Point.
Veldig fin utsikt. Merkar dessverre at eg har voer på tur for lenge - for når eg ser noko nytt så er det
Veldig fin utsikt. Merkar dessverre at eg har vore på tur for lenge – for når eg ser noko nytt så er det «Åja, så fint. Ferdig med det». Får ikkje den wow følelsen lenger…
Fint er det no likevel.
Fint er det no likevel.

Dessverre kom eg meg aldri så eg fekk med meg Robben Island, vi var nede og då var der ikkje ledige turar, så bestilte vi til dagen etter – men då vi kom fekk vi beskjed om at alle turane var avlyst fordi det var dårleg vær.. veldig kjipt. Så det er det, og å gå på Lion’s head som blir på neste tur. Så då må det bli ein tur til.

Fekk helse på Mandela likevel da.
Fekk helse på Mandela likevel da.

Siste kvelden blir ganske kjedelig, kjøpt meg mat frå butikken, så det blir det og å pakke koffert. I morgon veit eg ikkje kva eg skal gjere, har litt tid før flyet går.

– Marthe

8 thoughts on “Cape of Good Hope

  1. Camilla

    Du er så fin! Gleder meg til neste tur, blir gjerne med som guide! 😉 flotte bilder – og eg har aldri sett zebra og eg har kjørt der maaange gongar 😉 god tur heim!!

  2. For en opplevelse! Det ser jo helt vanvittig nydelig ut der nede. Men skjønner den med at wow-faktoren av og til uteblir når man har vært ute å reist over en lengre periode. Den kommer ofte tilbake i etterkant da når man sitter og ser på bildene og tenker «wow, tenk at jeg faktisk var der og opplevde alt jeg gjorde!». Fine minner å ha 😉

  3. WOW sikke nogle gode oplevelser du har fået med hjem og sikke nogle fine billeder. Det er bestemt inspirerende at læse dit indlæg og se dine billeder og man får lyst til at rejse med det samme. Vi har endnu ikke været i Sydafrika men bestemt et sted vi gerne vil besøge en dag.

Legg att eit svar

