Heime

Då var eg heime igjen i Norge. Veldig rart å vere tilbake, og rart å ikkje vere sammen med dei 11 jentene eg har vore med i 3mnd. no. Kjem til å savne dei. Det har vore ein fantastisk tur, og eg angrar ikkje på at eg reiste.

Fekk ikkje noko godt bilete av Table Mountain frå bakken, men då vi skulle reise var det flott utsikt frå flyet!
Fekk ikkje noko godt bilete av Table Mountain frå bakken, men då vi skulle reise var det flott utsikt frå flyet!

Så det var det for denne gang. Skal eg på tur igjen, så får du følge med. Har fått skrapa fram fem nye land på kartet mitt, men det er mange igjen å skrape.

– Marthe

Legg att eit svar

