Runde

Når ein ikkje reiser vekk på ferie, så må man finne på litt ting her heime. Veldig heldig å ha så mange flotte naturopplevelsa i nærområdet. For ei veke sida så tok eg turen til Runde, ein time herfra. Utrulig flott naturområdet med eit stort fugleliv. Ein stor attraksjon er lundeura, der lundefuglane kjem inn fra havet med fisk, men ettersom eg var der på dagtid så såg eg ikkje så mange. Dei er mest aktive på kvelden. Eg hadde heller ikkje med meg ordentlig kamera, sidan eg reiste dit for å gå orka eg ikkje dragse med på eit stort kamera, så fekk ikkje noko fuglebilder. men det er så Flott på Runde så det spelar inga rolla. Så litt bilder: som vart litt for små, men orkar ikkje gå inn å justere på dei så det får berre vere 🙂

Gjekk ikkje ned til fyret, for eg orka ikkje gå oppatt, haha. Så det får bli neste gang.
Gjekk ikkje ned til fyret, for eg orka ikkje gå oppatt, haha. Så det får bli neste gang.
Fuglefjellet, masse fuglar og masse lyd. Folk satt opplina med kamera og tok bileter.
Fuglefjellet, masse fuglar og masse lyd. Folk satt på rekke med kamera og tok bileder av havhest, måse, alke osv.
Gjekk innover mot desse vatna også, har ikkje gått innover der før så det var kjekt. Skal gå enda leger ein anna gang og sjå kor ein endar opp.
Gjekk innover mot desse vatna også, har ikkje gått innover der før så det var kjekt. Skal gå enda leger ein anna gang og sjå kor ein endar opp.
...
Mange sauer på fjellet, kjekt når dei poserar!
Mange sauer på fjellet, kjekt når dei poserar!
...
Den svarte flekken på himmelen er ei ørn. Såg mange ørner, men det var litt for langt unna til å få bilete av.
Den svarte flekken på himmelen er ei ørn. Såg mange ørner, men det var litt for langt unna til å få bilete av.
...
...

Flott energipåfyllingstur *tommel opp*

Marthe

8 thoughts on “Runde

Legg att eit svar

