Pilanesberg Nationalpark

Vi fekk og reise til Pilanesberg National Park då vi var på Felidae. Vi (eigarane) kjørte 7 timar – så snilt! – til nasjonalparken. Først var vi halve dagen på Sun City Waterpark,  som ikkje er heilt mi greie. Eg er ikkje noko glad i badeland, og vannsklier skremmer meg berre. Alle andre hadde det vertfall kjekt, så det var det viktigaste. Så satte vi kursen mot Pilanesberg og safari.

Eg fekk ikkje så veldig bra bilder på safarien, så dei gir virkelig ikkje innblikk i opplevelsen. Vi kjørte i vanlig bil ettersom vi kjørte med den vi kom med, så var ikkje alltid så lett å få tatt gjennom vindu. Så er eg ganske ute av trening på speilrefleksen min også. Uansett, vi fekk sett mange flotte dyr og det var ein kjempefin safari tiltross for litt få og litt dårlige bilder.

_DSC5395_red
_DSC5423_rawred_DSC5434_red_DSC5472_red_DSC5495_red_DSC5560_rawred_DSC5579_rawred_DSC5603_red2_DSC5588_red_DSC5616_red_DSC5613_red

Det kjekkaste med safarien var at eg endelig fekk sett nasehorn! Det stod høgt på ønskelista. Såg så mange att vi kom ut av telling, men det vart vel 13-15 stykk. Veldig gøy. Vi kom veldig nærme dei også, så det var stas. Vi overnatta på campen, hadde koselig brai på kvelden med mat og godt prat.

Safari får eg aldri nok av! Det er noko spesielt med den spenninga i å ikkje vite kva dyr ein får sjå, og når dei plutselig berre dukker opp og står der.

20151002_065607_red
Eit artig gruppebilde.

– Marthe

6 thoughts on “Pilanesberg Nationalpark

  1. Det ser flott ut i Pilanesberg, så det var synd at jeg ikke rakk en safari der. Den elefanten så ganske stor ut. Ikke verst at dere fikk sett så mange neshorn!

    1. Ja, like meg veldig godt der, du får ta turen neste gang. Ja, den var veldig stor! Var rett bak bilen vår, og så kom det ein til også, og dei dytta kvarandre bakover og ut av synsfeltet. Var spennande. Utrulig kor store nokre av desse elefantane blir.

Legg att eit svar

