Phuket

Time to end the trip. The last week we spent in Phuket, time to relax before going home. Was on a boat trip and had a lovely time.

På tide å runde av turen, fem månadar etter eg kom heim – tida går fort! Siste veka var vi i Phuket, her var det tid for å bade, slappe av, ete god mat og kose seg før heimreisa. Vi budde i Patong, ikkje min type ferieplass. Eg likar best små landsbyar med sjarm, Patong var partyby og litt for stor. Hadde det likevel flott!

Ein av dei siste dagane meldte vi oss på båttur for å sjå litt på øyene rundt om. Det var veldig mange andre turistar som gjorde dette også, så det var litt fult. Kjekt å komme ut på havet og få litt frisk luft – så omtrent heile båte sovna på turen tilbake. Har hørt at ein kan leige eigen båt for ein rimelig penge, så eg ville nok anbefalt det. Då kan ein og komme til dei ulike plassane på litt andre tider og sleppe alle turistane som fyllar opp strendene og tek vekk pardisfølelsen. Vakker vart det likevel, deilig tur.

Avsluttar med nokre bilder fra båtturen.

20151126_102016_red

20151126_112022_red

20151126_105418_red

20151126_112053_red

Hadde egentlig litt fleire bilder, men no var det visst fullt på mediabiblioteket her inne. Så da er vel bloggen full? Får finne ein ordning på det når eg ein gang i framtida skal på eit nytt eventyr ut i verda. Tusen takk for at du har fulgt med på denne turen vertfall!

– Marthe

4 thoughts on “Phuket

  1. Ser at dere ikke var alene, ja! Jeg synes også det er best å ikke være midt oppe i turisthordene, men helst kunne utforske steder i fred og ro. Men på bildene ser man jo i hvert fall at det er fint der, selv om det er flust av båter rundt omkring.

    Full blogg, faktisk 🙂 Det er heldigvis en stund til jeg kommer dit på domenet mitt, og når det blir fullt skal det være enkelt å oppgradere til ekstra lagringsplass.

    Har du noen nye reiseplaner?

    1. Nei, der var ekstremt mange andre, men ja, det var veldig flott der! Ja, bloggen er visst full, har gratis blogg så viss eg skal ha meir plass så må eg kjøpe. Burde sikkert lagt ut enda litt lavare kvalitet på bildene enn eg har gjort, men men. Har ingen nye reiseplanan enda, må spare litt pengar først – men har veldig lyst på tur igjen snart! 🙂

Legg att eit svar

